Sunday, January 13, 2013

~LonG tiMe nO sEe~

wAAaaaaaaaaaaa....
Lme sesangat x hupdate blog..
hisyhhh...kcyan my baby blog yg dh lme ditinggalkan ..
alolo~~

2013~ USIM...
ue olls kenal ke Usim??
erkk..hihi..

tapi life kt Usim xsame mcm life aku kt skolah n Matrik dlu..
xbest....wuwuwu..bohsang....
ok tak de la ckp usim ni x best langsung..
ada la yang best tue.. cth nya: kawan2..lecturer..roomate..arasmate..

tp,yang menyebabkan aku cakap usim ni tak best sangat sbb, Usim ni macam tak de life la..
itu x blh, ini x blh..
aku  ni xde larh suka sangat follow rules..
maybe sbb tu aku rse xbebas kalau kt usim..

hmm..tp ada hikmah jugak aku masuk usim ni..
lau dulu pakai tudung selempang macam tu jer..
tak kisah sgt aurat aku..huhu..
pergaulan aku laki k pompuan, same jer..
but now, sbb aku usim, aku mcm jaga jgk la..
kat sini aku rasa mcm tmpt yg plg sesuai utk tolong aku
ubah diriku yang dicintai dan disayangi ni..hihihi
pakai tudung pun dh tutup2..
since kawan2 aku pun slalu jgk tegur stail tudung aku..huhu
dgn laki pun da pandai2 jaga..

hmm...then, masa daftar dlu, ada la isi borang, impian n tujuan dk kt usim..
aku cakap, nak cari jodoh or husband yg soleh..
kihkihkih..
gila gatal + gedik..
b0o0ooo000oo0oo...

No comments:

Post a Comment

mY liFe aS a tEenageR~

Daisypath Happy Birthday tickers